سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب های ایرانی و خارجی

نظر

 

قبل از پرداختن به موضوع استفاده از پادکست بهتر است راجع به این کلمه اطلاعات داشته باشیم. کلمه پادکست از ترکیب پاد از کلمه آیپاد همان دستگاه پخش کننده موسیقی ساخت شرکت اپل به همراه کست برگرفته از کلمه برادکست به معنی انتشار ساخته شده است.

پادکست یک فایل صوتی محتوایی و قابل دانلود بوده که هر فرد می تواند هر موقع که بخواهد به آن گوش دهد. شما میتوانید این فایل های پادکست را از طریق اپلیکیشن ها یا نرم افزار های پادکست و اسپیکر هوشمند گوش دهید.

پادکست یک رسانه شنیداری بوده و بعضی افراد به آن وبلاگ صوتی هم میگویند. ساده‌تر پادکست نوعی رادیو اینترنتی بوده با این تفاوت که میتوانید هر وقت خواستید آن را دانلود کرده و به آن گوش فرا دهید.

در بستر اینترنت پادکست های رایگان و متنوع فارسی و زبانهای دیگر بسیار وجود دارد برای گوش دادن به پادکست یک مسئله مهم کتاب یک برنامه مناسب می باشد شما می توانید بعد از انتخاب برنامه مناسب خود پاک های مد نظر خود را دانلود کرده و در هر زمان که می خواهید از آنها استفاده کنید.

شما می توانید برای پیدا کردن یک اپلیکیشن مناسب در بستر اینترنت جستجو کرده و برنامه‌هایی که استقبال بیشتری از مردم را به خود اختصاص داده‌اند را دانلود کنید.

این نکته را در نظر بگیرید برنامه های پخش کننده پادکست تبلیغات زیادی را از اسپانسر های خود به نمایش می گذارند ممکن است ارائه این تبلیغات برای شما خوشایند نباشد به عنوان مثال یکی از برنامه هایی که من برای پادکست استفاده کردم تبلیغات زیادی راجع به اسپانسر خود درباره صفحه رزرو ویلا بود به نمایش می‌گذاشت این موضوع موجب رنجش کاربران خود می شد پس این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب یک اپلیکیشن مناسب بسیار ضروری و حیاتی است.