سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب های ایرانی و خارجی

زبان دانمارکی یکی از زبان های نادر و همچنین از خانواده ی زبان ژرمنی شمالی می باشد. همچنین این زبان یکی از زیر مجموعه های زبان ژرمنی و همچنین هندواروپایی است. بیش از 6 میلیون نفر در کشور دانمارک زندگی می کنند و زبان اصلی این ملت زبان دانمارکی می باشد. حدود 50 هزار نفر از جمعیت مردم دانمارک در بخش شمالی شلسویگ در کشور آلمان به زبان دانمارکی صحبت می کنند. زبان دانمارکی در سرزمین‌های خودمختارِ گرینلند و جزایر فارو به عنوان زبان رسمی شناخته شده است.

آموزشگاه زبان دانمارکی

آموزش آنلاین زبان دانمارکی

آموزش زبان دانمارکی به روش های مختلفی صورت می گیرد البته رایج ترین و پرطرفدارترین روش ها،حضوری و آنلاین است هنوز مدت زیادی از پیدایش روش آنلاین نگذشته که طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است و تنها تفاوت آن با کلاس های حضوری این است که هر زبان آموز بصورت فردی در خانه بصورت آنلاین در کلاس حضور دارد و زبان آموزان بصورت گروهی در کنار هم نیستند.

 

آیا زبان دانمارکی سخت است؟

هر زبان آموزی زمانی که قصد دارد آموختن زبان مورد علاقه خود را آغاز کند قبل از هر کاری به تحقیق در مورد زبان مورد نظر می پردازد و قطعا اولین سوالی که به ذهن او خطور می کند این است که آیا آموختن آن زبان دشوار است و یا خیر، قطعا این سوال برای کسانی که قصد آموختن زبان دانمارکی را دارند نیز پیش می آید، از آن جایی که زبان دانمارکی در دسته زبان های نادر قرار می گیرد، بیشتر با دیگر زبان های سخت دنیا همچون چینی، ژاپنی و غیره مقایسه می گردد و به ندرت با زبان فارسی مقایسه شده است، اما در پاسخ به این سوال باید گفت که تجربه ثابت کرده آموختن زبان دانمارکی برای فارسی زبانان نسبت به انگلیسی زبانان به مراتب دشوار تر است و می توان گفت برای افرادی که بعد از فراگیری زبان انگلیسی به سراغ آموختن زبان دانمارکی می روند، سختی زبان دانمارگی کاسته می شود.

منبع : زبان دانمارکی